fredag 31. mai 2013

Min aller første Solotur


Min aller først tur uten påheng i form av en kjørelærer eller en av de jeg øvelseskjørte med privat var rett og slett en ubeskrivelig deilig opplevelse. Ingen som skulle bedømme kjøringen min og jeg kunne kjøre i mitt eget tempo og akkurat hvor jeg ville. De første kilometerne hadde jeg en litt spesiell følelse av at jeg gjorde noe ulovlig, men det gikk fort over. 

Været kunnet ikke vært bedre med strålende sol, som skapt for en motorsykkeltur langs sjøen, og for å ikke begi meg for langt hjemmefra på første turen så valgte jeg å kjøre Hurumlandet rundt. Mye vakker natur og ikke så krevende svinger, en fin tur for en nybegynnere. 

 Et selvportrett for å forevige begivenheten måtte jeg jo selvfølgelig ha. 

 Verket


Båtstø

 Knivsvikbukta

 Kvivsvikveien (måtte jo prøve meg på litt grus også)

Verket

Ruten så slik ut og ble på totalt 11 mil.






Litt senere på ettermiddagen ble den en liten tur ut til Sætre for litt is og brus sammen med en kompis
Trist å se dette flotte huset totalt ødelagt

1 kommentar:

  1. Gratulerer med klasse A og motorsykkel. Satser på du får mange flotte turer og opplevelser på 2 hjul. Selv er jeg straks ferdig med klasse A igang med planlegging av turer. Kos deg så på veiene :-)

    mvh
    Sturle

    SvarSlett