fredag 23. august 2013

Torsträffet i Karlstad

Helgen 16-17 august var jeg på mitt første MC treff og det fant sted hos Tors MC Karlstad i Sverige.
Det var rett og slett en veldig trivelig happening og en mulighet for å bli bedre kjent med andre MC folk på tvers av landegrenser. 

Treffet avholds hos Tors MC sin egen plass i Dye, rett utenfor Karlstad. En idyllisk plass inne i skogen og overnatting foregår i telt. Jeg valgte å ikke telte denne gangen, pga noe usikre værprognoser, så jeg booket meg inn på  Bed & Breakfast Villa Gräsdalen i Karlstad, for å ha en varm og tørr seng å legge meg inn når det ble tid for det. Et billig og bra alternativ om man ikke er så glad i å sove i telt. 

Stor sjanse for at dette kan bli en trivelig tradisjon. Torsträffet avholdes hvert år, uke 33, og alle er hjertelig velkomne.

 En rasteplass mellom Töckfors og Arvika

MCsiden.no i Sverige

 Villa Gräsdalen

 Plassen 

Baren


  Nordbaggerne



Det ble også tid til et gjensyn med min kjære fetter og hans datter som bor i nærheten av Karlstad. 

Tors leker

 Intimkonsert i bunkers

Dagens middag gjøres klar

Dagens middag serveres

Kveldens band

 Treffpunkt Mysen og ruten videre

Tors MC punkt C, Villa Gräsdalen punkt D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar